Thursday, July 19, 2012

Getting into the new world..

Assalamualaikum

Hello.. you all tahu aku dapat cont. studies kat mana ? aku dapat offer degree kat melaka.. seriously, masa check result kemasukan degree ke uitm, aku tak jangka pon dapat kat melaka.. tapi nak buat acane kan, maybe aku mmg kene berhijrah ke tempat yang jauh skit dari rumah aku tu.. huhu.. sedih tahu tak.. tapi ada part yang seronok jugak.. semua my bff and my close friends dapat satu kampus dengan aku.. takde laa lonely sangat kan.. 

sekarang ni tengah preparing document-decument penting yang kena bawak masa register..  kena buat medical check up lagi.. siyes malas.. ni da nak masuk bulan puasa.. seluruh angota badan aku pon lemah longlai laa.. haish.. lagi tak best, tak dapat hostel.. so sekrang ni nga busy laa cari rumah yang sesuai.. harap-harap dapat laa tempat yang comfortable untuk aku.. seriously, i've two minds about it.. tak tahu laa happy ke tak.. tapi for sure, mesti laa ad suka dan duka kan.. tu laa nama nya kehidupan.. and i'll be miss seri iskanda so much :(


i'll be miss you guys so much OM5E :(

No comments:

Post a Comment