Monday, December 27, 2010

Hello 2011, Bye 2010

holaaa.. it's me umienadia :D 
guys,, you all sedar ta yang you all semakin tua..pejam celik pejam celik tak sedar da nak masuk tahun baru.. rasa macam sekejup je masa berlalu.. tak puas lg nak buat macam-macam.. huhu :(


Dear 2010,, saya tak puas lagi nak enjoy.. huhu..next year aku da 2o years old.. huhu.. macam da tua jee.. tak suka tak suka.. aku nak jadi budak-budak lagi.. huhu.. tak puas nak main-main lagi.. terdengar-dengar kat telinga aku yang cousin aku penah cakap 

"kita da besar laa,, kenapa nak perangai macam budak-budak,, ingat ni semakin banyak umur kita semakin berat tangungjawab kita"

huhu~ to la yang aku malas nak besar tu.. tak larat aku nak jadi orang besar.. macam-macam kena buat.. huhu.. tapi kan,, 20 tahun to muda lagi kan ? hehe.. muda la lagi.. *sedapkan hati je*   Dalam tahun ney macam-macam da berlaku.. suka mahupun dukaa..aku je yang tahu..  yang duka to rasa macam nak nangis jee.. huhu.. apa boleh buat.. itu la kehidupan.. apa-apa pun aku tetap teruja nak sambut tahun baru.. haha.. korang pula macam mana ?






i Love you !

No comments:

Post a Comment