Monday, June 25, 2012

My Note Book

Assalamualaikum

Hello.. aku nak cerita pasal hobby aku yang suka menulis a.k.a menconteng.. aku memang suka menulis tapi bukan laa cita-cita aku nak jadi seorang penulis.. hanya untuk mengisi kekosongan masa aje.. huhu.. so benda yang mesti ada dalam handbag aku selain handphone dan juga purse, notebook dan pen juga adalah penting.. huhu.. jadi apa saje yang aku fikirkan aku akan tulis kat notebook, sebab aku ni kadang-kadang pelupa.. huhu..

aku akan start menulis bila time boring yang amat, iaitu bila dalam perjalanan yang jauh.. dari aku duduk diam je dalam kereta, baik laa denga lagu sambil conteng-conteng skit kan.. kadang-kadang aku bukan tulis sangat pon, conteng je lebih.. huhu.. perkara yang aku tulis tu, its more like journal.. its a journal not a diary oke.. so nothing is secret in it.. that is why aku pangil note book bukan diary.. huhu.. dan yee, aku tau sume orang da guna ipad.. tak guna buka nota lagi, tapi i dont feeling like writing kalau taip dalam ipad or laptop..
 
A Notebook
psstt : tp masa kat skola dulu, aku mmg sngat mlas naa buat nota -,-


No comments:

Post a Comment